onsdag 17 november 2010

Comeback

Jag saknar att blogga, är så van att kunna kika tillbaka nån vecka/månad. Inser när jag läser att massor har hänt sen sist såklart.
Igår var vi då på barnmottagningen på sjukhuset med Erik. Jag hade sett fram emot det, ville ha svart på vitt att hans knutor i huvudet var ofarliga. Tre doktorer senare och remiss till hjärnröntgen är jag faktiskt fortfarande helt säker på att vi kan vara lugna. Nicke mår skit, ovanlig fördelning mellan oss. Läkarna tror inte heller att det är nån fara men knutorna växer "för fort" så de kör på allt för säkerhets skull och det känns tryggt. Jag frågade alla tuffa frågor och vet precis vad värsta scenariot är men det är typiskt mej och det gör mig bara lugnare när jag vet allt.
För övrigt har jag och Erik ledig idag och den har vi startat i soffan med macka och barnprogram.



1 kommentar:

Karolinssida sa...

Usch då vad otervligt... ma hoppas såklart att det är helt ofarligt...
Låter härligt med en mysdag... Här blir det mysförmiddag innan det blir jobb ikväll... ha det bra!!! Kramar!!!