onsdag 29 april 2009

Imorgon är det vägdags!


Nu har vi snart tävlat klart, jag och Johanna och imorgon är det stora vägdagen. Jag är så nyfiken! Mest vad jag själv gått ner men även Johanna såklart. Jag har hållt mina stora krav på mig själv hela månaden, havregrynsgröt till frukost och inget godis. Fika har det blivit och lite vin och goda ostar. Men jag är ganska nöjd med mig själv. Motionen går ju fint när man är mammaledig så en lång promenad om dagen har nog både jag och Johanna hunnit med. Jag har joggat 2-3 gånger i veckan och det måste jag bara fortsätta med. Ska bara få rätt på min höft som värker. (Skorna??? De var ju svindyra!?). Imorgon kommer resultatet. Sen ska jag äta godis och en smarrig lördagsfrukost innan vi tar tag i det igen och försöker nå målet.

Heja oss!

1 kommentar:

Karolinssida sa...

Hejja hejja...

Jag ser oxå fram mot resultatet med spänning.. själv går det knackigt med det sunda... men jag skja snart ta tag i mitt liv... Har noll inspiration bara...