måndag 13 april 2009

Vi har haft det jättebra i påsk. Universeum var så lyckat och så fick jag umgås med Jessie en massa och det hade jag längtat efter. Påskafton var vi hos mamma och pappa. Traditionella påskleken (man letar efter färgglada stenar vilket kan vara lyckosamt) och massor med god mat såklart. Jag har ätit en massa i påsk men jag kan meddela att jag ätit havregrynsgröt varje frukost och INTE ätit godis. Det var mitt enda krav på mej själv.
Både jag och Johanna tar vår viktminskningstävling på allvar och det ska verkligen bli spännande att se vem som tar hem priset. Nu har terrorn oss emellan börjat på allvar så nu börjar det bli kul! Hehe.
Sen så har jag slagit joggingrekord med. Jag sprang 1,1 mil idag och jag är väldigt stolt över mig själv. Så fasligt jobbigt var det inte heller, bara tråkigt. Men jag ska göra det snart igen!

2 kommentarer:

Karolinssida sa...

Gud vad duktig du är.... Jag hejja på dig helt klart.... Superduktigt... Kram på dig!!

maria sa...

Wow, 1,1 mil! Duktiga duktiga du!
Själv har jag vräkt i mig godis i påsk, känns det som i alla fall.
Var tvungen att gå och träna ikväll. :-)
Kram!