torsdag 24 april 2008

Tjejträff och Maxi-fest

I tisdags var det Maxi Byggfest. Vi (jag och Maria) har hjälpt Maxi inför deras premiär av en massa nybyggnad. Vi fick god mat och blev underhållna av en tokrolig komiker. Skönt att komma iväg.

Igår var det dags för tjejträff hos Caroline. Hon bjöd på en supergod fisksoppa och vi snackade hur länge som helst. Jag kom hem klockan ett! Vi har så mysigt när vi träffas...

Idag var jag ledig från jobbet. Skulle på glukosbelastning idag och det gick bara bra. En barnmorska kom in och hämtade mig. Hon skulle mäta mitt sf-mått och nu var allt ok igen!!! Så glad jag blev. Kurvan har alltså gått tillbaka till normalt igen, vilket känns så positivt. Annars var glukosbelastningen en trevlig tillställning. Vi satt tre pratglada tjejer och gjorde de två timmarna i ett nafs.

Alex har varit på Ön över natten med klassen. Han sitter här nu och är trött så nu ett det dags för sängen.

Imorgon ska vi hämta Arvid på dagis. Sen är det helg!

Idag är en riktigt bra dag!

Inga kommentarer: