lördag 2 maj 2009

Minus 5,7 kilo. Det är inte riktigt klokt egentligen. Fast jag är jätteglad! Nu har jag krängt en massa gott hela helgen men längtar nästan efter att ta nya tag på måndag för att nå målet. Jag ska göra vad jag kan för att peppa Lina (hejaheja) som ska äta sunt fram till midsommar. Alltid lättare att vara flera.
Jag vann förresten utmaningen och ser fram emot mitt pris från Johanna (hon gick ner nästan 4 kilo och är jättenöjd hon med). Om ni vill tappa lite vikt. Hitta en bra utmanare, det är mitt bästa tips!
Idag ska jag kolla Johan som ska köra sin första crosstävling. Sen blir det nog hem igen eftersom att vi har en sjukling-Erik här hemma med feber.
Alex ska spela match också men den får han nog spela utan sina största supportrar denna gången...
Kramar i solen

2 kommentarer:

Karolinssida sa...

GRATTIS!!! Det är ju hur bra som helst... Fantastiskt ju och Johanna oxå... Önskar jag kunde hitta motivationen jag oxå... Får ut och ragga tävlingskompis nu...
Massa kramar från oss alla!!!

maria sa...

Men shit pommes frites!
Vad duktig du är! :-)