måndag 20 juli 2009

Bröllopsbilder







Här kommer några superfina bilder från bröllopet tagna av Caroline och Lars. En annan dag kommer lite festbilder med...



Sen sist har vi hunnit på 3 dagars camping i Röstånga. Jättefint med badland och allt. Tyvärr åkte Johan på en rejäl infektion i sitt sår på knäet så det blev doktor och penicillin och inget bad för honom...
När vi kom hem var det dags för Alex att åka med mormor och morfar till Skara sommarland (tillsammans med kusin Linus) och lite fiske i Kroksjön. Han var riktigt nöjd.



Imorgon är det Johans tur. Han och kusin Philip ska få åka till Bonbon-land. Jag åker ner och lämnar honom och sen spenderar jag dagen med Jessie. Ska bli så mysigt!



Nu ska jag jobba vidare med mina tidningstexter. Det är livat här utanför. Alex och tre kompisar till ska sova i husvagnen. Inatt sov Johanna-familjen i den, bra när alla vill dricka vin. Så vi har ju bra nytta av den stackars vagnen trots att vi inte kommer iväg så ofta.



På återseende!



1 kommentar:

Karolinssida sa...

Vilka fina bilder.. Såååå fina dom är... Hälsa och gratulera från mig...

Röstånga är ju nästan här... ni kunde ju kommit förbi på kaffe.. Nä jag bar skoja, eller det hade ju varit kul men känn ingen press... En liten inbjudan kommer när köket är klart i vilket fall... Massa kramar från oss alla...