tisdag 3 november 2009







Det är mest snack om köket på bloggen numera. Kanske för att det upptar den mesta av vår vakna tid. Nån vecka till får nog mitt tålamod stå ut men det är nära och jag är världens gladaste.
Kvar att göra:
* Kakla, det blir nog klart i veckan.
* Lite panel, blir också klart i veckan. Måla det går fort.
* Sätta sockel runt hela köket. Nästa vecka hoppas jag.
* Mura upp gjutjärnskaminen, om nån vecka säger han...
Litet bakslag har vi fått. Nya fina spisen har gått sönder. Vi ber till högre makter att den går på garantin. Vi hoppas att den kan lagas nästa vecka...
Här kommer lite bilder på ett "nästan" färdigt kök. Skafferiet är helt klart och kanske det bästa med hela köket. Nästa gång ska jag visa bilder på vasken, spisen, fläkten. Men där ser lite väl tråkigt ut ännu...

4 kommentarer:

maria sa...

Ååååhh, det ser såååå fint ut!
Vad ni har varit duktiga!
Jag är impad till 1000.
Kram!

Anonym sa...

Så underbart fint!! Jag vill också ha!!! Ett sådant skafferi skulle jag ge min högra hand för!! Jättefint är det!!
Ha det gott! Kram Camilla

Karolinssida sa...

Helt fantastiskt underbart.... Så himla snyggt jag skulle kunna flytta in vilken dag som helst.. kan hålla till under köksbordet så är jag inte ivägen... Lovar...
Massa kramar till er alla....

Unknown sa...

ÅÅHH Helene jag önskar att jag också fick ha det lite jobbigt med köksrenovering. Det är faktiskt inte alls synd om dig, du har ju fått ett DRÖMKÖK! Kram Katta