tisdag 7 december 2010

Inatt drömde jag...

Usch, för många separationer i min närhet. Inatt drömde jag att Nicke ville lämna mig. Vaknade med en klump i magen. Drömmar kan vara så verkliga.
Då var det väldigt mysigt när jag blev väckt av min älskling som viskade att kaffet stod klart och att han "rekommenderade" mig att sätta mig i soffan framför den tända brasan och se på Nyhetsmorgon. Själv tog han på sig overallen och laddade för ännu en dag ute i ett stenbrott. Jag är fullt medveten om hur bra vi har det.
Idag är jag och Erik lediga. Vi sticker till pulkabacken och sen är det fika hos kompisen Sixten i eftermiddag.
I morgon är det dags för en ny jobbevecka på tryckeriet.


- Av Helene via min iphone

1 kommentar:

Karolinssida sa...

Låter hur mysigt som helst... Själv har jag svurit hela morgonen över den nedrans kaminen som jag inte får fyr i... men nu brinner fanskapet minsann... ha en toppenbra dag... Kramar!!!!