onsdag 21 maj 2008

Bäddat för bebis!




Har tvättat och strukit alla gamla underbara ärvda sängkläder och bäddat vaggan idag. Och så var jag på sjukgymnastiken och provade en TENS-apparat som ska vara som akupunktur ungefär vid förlossningen. Vi får se om jag hinner få den innan bebisen kommer. Jag måste ärligt säga att det får gärna vänta någon dag till. Fast herregud, det kan ju ta en månad till med och det vet jag inte om jag pallar ens.


Johan och Nicke är på cross. Alex har varit sjuk igår och idag. Fast idag var det ändå studiedag. Vi har haft Arvid när Johanna var på UL och på förlossningen. Bägge deras bebisat ligger i säte! Hon får börja tänka tanken kejsarsnitt fast det finns ju en chans ännu att de vänder sig. De mådde finfint iallafall, det är väl det viktigaste.


1 kommentar:

Tidsmästarinnan sa...

nämen hej! Vad kul att hitta hit! (Tack för ditt besök hos mig!)

Ja, jag hittade Särdals kvarn och Tidlösa av en slump för någon vecka sen, det är ju hur fint som helst!! (kvarnen visste jag ju om sedan tidigare, men inte att det fanns en så fin trädgårdsbutik. Vad kul att du jobbar lite åt dom!)

Och vad pirrigt att bädda åt lille Erik, undrar när han ska titta ut? Om det är 4 juni så kan det ju snart bli närsomhelst antar jag :-)

Hit kommer jag garanterat tillbaka. Jättefin blogg!
Kram!
Susanne