onsdag 28 maj 2008

Loppisfynd...




Ingen bebis i sikte!


I lördags gjorde jag lite fynd på Lions loppis. Viktigast: pallen!!! Har verkligen letat efter en gammal skruttig pall som är det sista som fattas i badrummet. Johan hjälpte mig att måla och nu är den på plats. 30:- kostade den. Sen så hittade jag en blomställning som jag ångrar att jag köpte. Den kostade för mycket (200:-) och jag har ju MASSOR av trappsteg på altanen om jag nu vill ha etage. Fast det blev ganska fint ändå...


Annars köptes det in två rejäla arbetshyllor till Nickes garage, 150:- för båda, simfötter till Johan, 10:-, 4 fotbollar för 5:- st.




Jag börjar känna mig rastlös, lyxade ju till det med ledigt innan bebisen skulle komma denna gången. Fast då trodde jag nästan att jag skulle bli sjuk som jag blivit vid de andra graviditeterna, vilket jag ju inte blivit. Och så känner jag att jag tar dagar från bebisen fast jag inte har honom här...


Igår sålde vi Alex cross. Han och pappa Nicklas ska ju tydligen köpa nån pitbike istället. Suck, det är nya projekt hela tiden.


Johan ska få en ny cykel. Hans favorit på Team Sportia ligger på extrapris och han har bett, bönat och tjatat ett bra tag nu. Han har ju faktiskt köpt sina tre senaste cyklar själv (på auktion) eller fått begagnat. Och så ska han inte äta godis på ett år heller. Tror att jag kunde fått honom till vad som helst när vi diskuterade cykel... http://www.teamsportia.se/produkter/cykel/?p=8586&search=1&vm=18&c=1

1 kommentar:

Endag sa...

Vilken söt pall :)