fredag 18 juli 2008


Idag blir det mamsig lasagne till kvällsmat, det var verkligen längesen, hela familjen röstade för det! Fast det är bara förmiddag än så det är långt kvar.
Bröstet är fortfarande ömt. Det är vetekudde, udda amningsställningar och mycket dricka som gäller. Jag hoppas att det går över snart, det är en vecka imorgon. Jag vill INTE äta penicillin.
Tiden rusar iväg. Jag har glömt berätta om helgerna. Förrförra helgen var vi på 30 och 35 årskalas hos Camilla och Mattias. Mycket trevligt var det!
Förra helgen firade vi hos brorsan. Han har ju gift sig och fyllt 30. De döpte även gosiga Tyko. Dessutom hade både Linus, Philip och Thyra hunnit fylla år. Och äntligen fick vi helstekt gris som vi längtat efter i flera år. Yammi!!!
Idag är Johan hos Hampus och Joel är här hos Alex. Erik sover som en stock. Han är ganska trött på förmiddagarna. Kanske för att ta igen natten. Magknipen börjar nog bli lite bättre, men det är inte bra, minst en stunds gråt om just detta varje dag. Lilla gosiga gosse. Som tur är så har vi värsta solskenet hos oss annars, han pratar och gurglar och ler massor nu. Man bli varm i hela kroppen.
Karro med familj kommer en sväng imorgon och det ska bli jättemysigt. Fast först ska jag och Maria på loppis. Kanske utan Erik...
Sen såg jag att Små Ting äntligen fått igång sin web shop. Rekommenderas!

Inga kommentarer: