söndag 20 juli 2008

Igår var Karro med familj här


Alltid lika trevligt att träffas. Oliver och Johan fann varandra, crosskillar som de är båda två. Lilla Izabella är gulligaste prinsessan jag sett på länge, oemotståndlig. Vi tog en promenad och fikade och pratade inredningsdrömmar. Karro och Stefan har som vi många planer som ska förverkligas.
Jag och Maria stack på loppis på morgonen. Hon köpte ett fantastiskt skåp som ska målas och jag fann ett mindre, inte lika fantastiskt, men helt ok skåp jag med. Jag fyndade några kökshandukar i linne och insåg att jag behöver en MANGEL! Hur mycket vuxenpoäng är det på det egentligen???
Nu är Nicke iväg och hämtar mitt Blocket-fyndade plank och jag gossar med lill-prinsen. Vi skulle träna på nacken så jag la honom på mage men han blev så trött och somnade rätt som det var.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Helene.
Vad roligt att få lägga till din blogg till mina favoriter. Lite sugen på att ha en blogg är jag nog.
Tråkigt att höra att Lilla Erik har fått så ont i magen. Är impad att "höra" hur du löser de jobbiga stunderna med "Supermorsanerver".
Det ska tydligen finnas lite effektivare medicin än miniform, om inte det hjälper. Vet tyvärr inte vad det heter bara.
Hämta kraft i de mysiga stunderna!
Kram Katta/Små Ting
(P.S Vad gullig du är som visar min lilla butik!)