lördag 21 mars 2009

Ännu en vecka som nästan är till ända...Allt har varit som vanligt. Johan hade Louise här nån dag denna veckan med. Han skulle möta henne vid bussen eftersom att hon åkte en buss senare än honom. Johan plockade krokusar som han gav henne. De var själva en stund för att jag var och handlade. När jag kom hem låg de och solade på altanen (jo, varmt var det, men kanske inte sååå varmt) När jag kikade närmare fick jag syn på krokusarna som stod fint i ett glas med vatten och Johan och Louise hade plockat fram min och Nickes "finost" och kex. Så där låg de med solbrillor och hade det lite romantiskt. Gullungar!
Nicke fyllde år i tisdags så det firade vi lite bara familjen. Imorgon kommer lite våffel-gäster.

Idag lämnade vi Erik (det gick bra, puh) till Farmor och så åkte vi andra och spelade badminton. Så kul! Ska göras igen har vi bestämt. Johan och Alex gillade verkligen det.

Erik har fått premiärcykla bak på mammas nyservade cykel. Han gillade det och det var tur för det här har jag sett fram emot.

Nu ska jag skriva in en liten text till Servera-tidningen. På onsdag går den i tryck och det är inte tack vare mig utan Maria. Duktiga du!
Sen blir det hemmagjorda hamburgare, mamsens. Och Robinson.

Bilden föreställer Alex och Johan när Johan är som Erik är nu ungefär.

1 kommentar:

Karolinssida sa...

Snacka om gullungar... både solskens historian och bilden... Massa kramar till er alla!