måndag 19 januari 2009


Alex hade 5(!!!) kompisar som sov över i fredags uppe i lokalen. Lattjo! Taco till kvällsmat blev det och det var väldigt populärt att komma upp med en hel bricka med smörgåsar på morgonen.

Erik sover nu i spjälsäng. Vaggan åkte ut på Blocket och såldes på en liten stund bara...Han gillar sin nya säng. Vi fortsätter traggla runt med honom. Han vill gå, gå, gå.

Jag tänkte börja skriva upp min motion för att peppa mig lite extra. Mina promenader kör jag med varje dag men jag behöver lite mer variation tror jag.
Imorgon blir det "asfaltpromenad" med bvc-mammorna. Avslutning på Börjes. Vi är ett gott gäng måste jag säga. I morgon kanske jag sticker ner till Haverdal och tränar friskis. Får se om Nicke hinner hem. På onsdag ska jag gå långa skogrundan och sen ska jag och Annika äta lunch ihop. Vi ska försöka fotografera Ella med, vi får se hur det går.
På torsdag ska jag hämta min "kompan" på jobbet för lunch, promenad och lite jobbe.


Ett litet stilleben på vår skänk just denna kväll...¨


Jag sover i spjälsäng nu!





Och jag äter gröt med hela ansiktet!

Såhär kul har vi det!

Inga kommentarer: