tisdag 27 januari 2009

Vecka 5 MOTION

Måndag
Till öppna förskolan och hem med förlängning. Lite mer än en timme.

Tisdag
"Asfaltpromenad" som vi mammor kallar det. Avslutning med semla såklart... 1,5 timme. Fick idag en stegräknare. Ska testa den imorgon när vi går i skogen.

Onsdag
Kålmilan med bvc-mammor. Härligt! 1,15 timme ungefär. Är själv så det blev inte mer motion idag heller. Får se om jag når mitt mål. 12766 steg idag.

Torsdag
Gick en promenad runt hela byn men hade ont i magen och nu ikväll mår jag inte alls bra, det blir tyvärr ingen simning eller promenad imorgon. Idag 15500 steg iallafall.

Fredag
Sjuk men på bättringsvägen

Lördag
Sjuk men bättre, liten promenad med Johan och Erik men ingen motion.

Söndag
Man känner sig ju som värsta smitthärden men nu är det nog över. Jag mår fint igen! Jag och Nicke gick en ganska maklig promenad imorse. Isande kallt, 6300 steg.

Summering: Ingen jogging tyvärr. Promenader några dagar. Ingen simning. Inget godis så det får jag väl vara stolt över. (Dock en hel del annat smaskens mellan illamåendet)
Mål nästa vecka: Inget godis. Promenad varje dag, allt annat är bonus.


Inga kommentarer: