tisdag 6 januari 2009

Nu kan jag vinka!




Ser ni så duktig jag är? (Jag är lika förvånad själv som ni ser)
Johan har grejjat med sin cross idag, äntligen åkte monster-klistermärkena på. Med nya cross-stövlarna är man ju kung!
Snart börjar skolan igen men vi har haft det så bra!!! Alex och Johan har haft kompisar mest hela tiden och det har ändå varit så lugnt och skönt. Vi har träffat trevliga vänner, blivit bjudna på smaskiga middagar och även bjudit igen på en del. Själv har jag passat på att gå lååånga promenader med mina vänner så motionen kan man inte klaga på. Nicke har hamrat och spikat på övervåningen! Nyårsafton spenderade vi med Jessie och Magnus som vanligt, jättetrevligt och god mat, såklart! (Även Cacca, Jonas och deras grannar var där...) På lördag ska vi fira Johannas födelsedag. Då ska jag unna mig ett glas rödvin tror jag bestämt!
Så allt är finfint förrutom att stackars Ulrika fått inbrott. Men hon klarar ju allt så hon kommer att klara detta med.

1 kommentar:

Karolinssida sa...

Duktiga lilla killen... Här springer vi rundor helt ihopaböjda när Izabella ska gå... Hon väljer själv vem som ska gå med henne och hon byter ofta... Ingen får sitta i lugn och ro så länge... Skönta tt se att allt är bra ed er och att ni fick en lugn juletid... Kramar till alla från oss alla!