torsdag 5 februari 2009

Jag sitter här med mitt morgonkaffe och funderar på dagen. Idag ska vi ut och gå med Johanna, Elisabeth och Anna. Jag har träningsvärk efter armhävningarna i tisdags så att jag knappt tror att jag kommer upp för backen med vagnen. Igår gick det bra, men då hade jag inte såhär ont.
Igår vägde jag Erik, 9200 gram väger han nu. De flesta killar har växt om honom nu, han kommer väl att bli en lång smalis som pappa.
Jag har sagt det förrut men jag säger det igen; han går!!! Inte bra och inte långt men han går faktiskt flera gånger om dan. Han är ju inte ens åtta månader! Jag måste filma så att det finns bevis. Det ser så roligt ut när han står och funderar på hur han ska ta sig dit eller dit. Han försöker på alla sätt att hitta något att skjuta med sig så att han slipper släppa men kommer han inte på något så släpper han tillslut och traskar iväg en sväng. Sen är han fortfarande som en fisk på torra land när han ligger ner. Han rör sig inte många knop i magläge. Man är bra på olika saker.

Inga kommentarer: