lördag 28 februari 2009

We are back :-)

Nu är vi äntligen på benen igen. Min vecka har förflutit som vanligt men Nicke har haft lite värre med att bli bra. Men nu har han på sig kläder (tänk så lite man blir lycklig av) i tre dagar och IDAG undrade han om vi kunde gå en långsam promenad ihop. Det riktigt pirrade till i magen, är det slut nu? Han längtar till jobbet och jag längtar efter att han ska komma ut ur huset ska jag erkänna. Det är mysigt att hänga i soffan och spela kort men inte så här länge.
Jag har lite vårkänslor och då kommer kreativiteten lite smygande. Jag har en del målarprojekt som väntar på mej, ska bli spännande. Sen planerar jag för Eriks rum som kommer att budget-renoveras i maj nån gång. Tjoho!
I eftermiddag ska vi kika på Alex innebandymatch och imorgon är det Johans tur. Tyvärr krockar det med auktionen men vi får se hur det blir.
Johan har sin kompis Hampus här som vanligt, de är så mysiga ihop och väldigt gulliga mot Erik. Solen börjar redan kika fram så nu packar vi ihop oss och går ut.
Kram till Ulrika som är världens bästa mamma till sina barn! Du inspirerar mig!!!

Inga kommentarer: