söndag 1 februari 2009

Vi har varit gifta i en hel evighet


Hittade en häftig hemsida där du kan göra dina kort i "oldstyle" utan att sitta en hel dag i photoshop. Häftigt. Kolla här!
Ja, det känns ju längesen, bröllopet. Men det är faktiskt bara 5 och ett halvt år sen.
Helgen har flutit på. Erik har fått nya blåmärken. Han är verkligen helt galen ibland! I fredags GICK han några steg. Vi bara gapade jag och Alex. Tills han ramlade, jag hann inte med och han fick både näsblod och blå näsa. Jag lipade av dåligt samvete. Han ramlade och jag hade bara stått och tänkt på att hinna ta mobilen och filma honom. Jag sa till honom att nu väntar vi med detta. Mamma är inte mogen för en liten 7,5 månaders kille som går.
Alex fick maginfluensa igår. Han var alldeles ynklig hela dan. Men idag var allt bra igen. Mitt har varit lindrigare men ganska långdraget, har fortfarande lite ont i magen.
Jag har varit och hämtat ett tv-bord idag, som Alex och Johan ska ha i sitt "tv-rum" på övervåningen när det är klart. Kommer att bli så coolt när vi målat det. Jag har ju en del målarobjekt nu, som jag dragit hem från loppis, blocket och auktion.
Nu infinner sig söndagskvällen här. Nu ska det endast mysas.


Inga kommentarer: