torsdag 12 februari 2009

Jag tog bort förra inlägget

Jag är verkligen tacksam och glad för alla som hörde av sig igår efter mitt inlägg. Det var idiotiskt av mig att skriva så och jag har nu valt att ta bort det. Jag hade ingen aning om att så många faktiskt läser bloggen och trodde(?) i mitt enfald att jag kan skriva vad som helst utan att folk undrar. Tack tack GULLIGA ni!!!
Idag ska jag kolla om Jenny vill gå en promenad med mej och sen ska jag försöka få komma till Steninge och få se allt som hänt där. Sen sist är det nog ett nytt hus...
Fast först är det väckning, frukost, väskor och kläder en stund. Det är hektiskt innan barnen kommer iväg till skolan. Jag går upp 6.00 för att få denna halvtimmen innan dagen börjar. Då står det alltid nybryggt kaffe (och hans disk och helst lite annat han hunnit skräpa ner innan han sticker såklart) och väntar på mej. 6.30 väcker jag barnen och det tar inte många sekunder innan Erik vaknar och vill vara med. -Öhh, öhh, hör man inne från spjälsängen.
Upp och hoppa!

Kram!

Inga kommentarer: